dimecres, 25 de setembre del 2013

Em presento


Hola,

Sóc la Núria, tinc 20 anys i estic cursant el primer curs d’Educació Infantil a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport,  a Blanquerna.
Aquest bloc estarà destinat a la publicació d’entrades on parlaré sobre el mòdul 1 que estic cursant aquest semestre. Aquest mòdul el coneixem amb el nom de: l’Escola de l’Educació Infantil I. Les meves publicacions aniran principalment encaminades a parlar sobre les assignatures que tracten aquest mòdul: GTIC (Gestió de la informació i les TIC) i de COED (Comunicació oral, escrita i digital). Tot i que en un principi el meu objectiu és fer publicacions relacionades amb aquest mòdul, no descarto la possibilitat de poder compartir altres mòduls, explicar experiències o opinar sobre algun aspecte. Espero que gaudiu tant com jo.

Moltes gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada