dissabte, 2 de novembre del 2013

Què és el Prezi?

Hola,

Heu sentit parlar mai del Prezi? Tot i que jo ja havia treballat amb aquesta aplicació multimèdia, l’altre dia en Jordi ens la va presentar i ens va donar algunes pautes i consells per fer-la servir. Per començar, dir que el Prezi és una eina que ens permet fer presentacions de manera més dinàmica i original, gràcies a les múltiples funcions que ens ofereix i l’opció de fer zoom a les imatges o els continguts que posem. El Prezi es pot utilitzar de suport a l’hora de fer una explicació i ens dóna l’oportunitat de que aquesta sigui més interactiva. Amés, és una eina que ofereix l’oportunitat de treballar alhora amb més persones, com passa amb el Google Drive.

Alguns aspectes que cal tenir en compte a l’hora d’utilitzar el Prezi són:
  • No utilitzar plantilles perquè pot ser el que presenta abans que tú l’ha fet servir.
  • És important enumerar les pàgines per estructurar les parts del que es vol dir.
  • És recomanable utilitzar poc text, destacar molt la imatge i tractar-la per parts.
  • Les imatges que utilitzem han de tenir bona qualitat.


Quan vam acabar de parlar i veure com s’utilitza el Prezi, ens vam haver de crear un compte. Per crear un compte, només cal entrar a la pàgina principal de Prezi i clicar on diu “Registrarse”. Quan fas click et porta a una pàgina on et dóna l’oportunitat d’escollir el tipus de llicència, en el meu cas vaig escollir la llicència d’estudiant totalment gratuïta. Un cop  em vaig donar d’alta, vaig crear la meva presentació a través d’una metàfora, titulada “La meva família”.  Espero que us agradi!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada